Pages

Tuesday, August 6, 2013

6 - Strategi Menggandakan Pendapatan/Rezeki (hanya sesuai dibuat malam ni 6 ogos 2013 / malam 29 Ramadhan)

Assalamualaikum,


sukanya aku nak berkongsi tips menggandakan pendapatan yang dikongsi oleh kawan aku, yang juga dikongsi oleh Ustaz Fathuri (penulis buku Mudahnya Mejemput Rezeki). jadi, aku copy paste saja dari status facebook kawan aku, Nadiah (publisher Buku Mini Mudahnya Menjemput Rezeki).




setelah ramai yang berminat dan letakkan komen, ini explanation yang disampaikan oleh ustaz melalui kawan aku, Nadiah.


kenapa 30415? menurut ustaz, insyaAllah itu ganjaran Lailatulqadar. =)






sedekah dengan niat sepenuh hati dengan berserah pada Allah. moga Allah makbulkan hajat. sertakan zikir Ya Mujib (Maha Mengabulkan) 55x pada tiap solat Subuh. insyaAllah Allah akan kabulkan permohonan kita. tak akan miskin dengan bersedekah.


selamat mencuba dan selamat bermanja dengan Allah dalam harapan dan doa. Allah itu Maha Pemurah. mintalah dan gunakan segala strategi yang ada. bukan yakin pada manusia kerana manusia cuma medium penyampai. tapi yakin pada Allah empunya dan pemberi segala ilham serta empunya dan pemberi rezeki.



insyaAllah.


Wassalam.


p/s: alhamdulillah~

No comments:

Post a Comment